Taller casteller a 1BAT i 4ESO Impressions d’una alumna

Al llarg del mes de gener els Moixiganguers d’Igualada han vingut al centre en diferents sessions per ensenyar als alumnes com fer castells i les seves implicacions.

En dues sessions ens han ensenyat com pujar, hem après como muntar una pinya i ens han explicat els valors i les bases del món casteller. D’aquesta manera hem vist les dificultats, la impressió i l’emoció que es sent en veure o fer castells.

Com a castellera, he viscut el taller d’una altra manera. Per mi ha significat poder mostrar als meus companys i companyes tot el que sé i compartir amb ells els sentiments que produeix.

Trobo impressionant com, amb només dues hores, una colla d’alumnes ha aconseguit descarregar una pila de tres quasi sense ajut i veure com de bé s’ho passaven i les ganes que hi posaven,  m’ha fet molta il·lusió.

Judit Salas Adell B1