4ESO: Xerrada d’orientació acadèmica i professional amb pares i mares com a ponents

El passat dimarts 22 de febrer els i les alumnes de 4t d’ESO del centre vam tenir el plaer d’escoltar les experiències del Bernat, la Brigitt i la Vanesa, tres pares i mares que ens van motivar a seguir els nostres impulsos i a lluitar per allò en què creiem, encara que potser l’entorn no ens hi acompanyi. Que les coses costen i ens hem d’esforçar per canviar la nostra situació si veiem que allò que fem no ens omple massa.
Tots tres donaven molta importància a estudiar i no deixar mai els estudis, tot i que si aquests no ens agraden quan ja siguis fora de l’ESO, sempre en pots buscar d’altres. Marxar a l’estranger també ajuda a obrir-se a una nova realitat que t’ajuda a cercar aquest nou horitzó.