Arriben materials audiovisuals d’altres escoles dins el marc dels projectes eTwining!

Alguns grups de 2nESO estem treballant en dos projectes eTwining i ens estem intercanviant materials audiovisuals amb les diferents escoles participants. Per una banda, estem treballant en un projecte culinari, el Foodie-Goodie Date juntament amb una escola de Turquia i una de Finlàndia amb les quals compartim receptes típiques de cada país. Per altra banda, estem elaborant diversos scrapbooks on treballem les estacions de l’any i les seves dates més importants. Dels scrapbooks en fem fotografies juntament amb una escola de la República Txeca i una altra de Turquia i cada centre escola les anem pujant a la web del projecte d’eTwining .

A sota d’aquestes línies podeu veure un link que ha penjat l’escola “Savion kulu” de Finlàndia amb dues alumnes provant productes típics. També podeu gaudir d’algunes fotografies que tenim penjades a la web del projecte a eTwining!

Scrapbook - Emine Konukoglu school (Turquia) Scrapbook - Jana Zelezného (Rep.Txeca)

Banana Pancakes Recipe - Savion kulu school

Bulgur Pilavi - Private Acibadem College (Turquia)

Crushed blueberries - Savion kulu school