B1D Concurs Young Business Talents a Economia d’Empresa

A la matèria d’economia d’empresa I, a 1r de batxillerat social (grup D) hem participat al concurs Young Business Talents (YBT). El concurs consta de 5 fases i quasi 300 participants en competició amb altres instituts a nivell local, provincial i nacional. Cada fase són tres anys virtuals en el món empresarial real.

Després d’un gran treball en equip i amb molta il·lusió tots els grups han arribat a semifinals (4a fase).

És un concurs que incorpora l’aprenentatge a través de l’experiència. L’alumnat gestiona una empresa analitzant, planificant, controlant i prenent decisions tal i com ho fan els  càrrecs responsables de les empreses. Les decisions preses per l’alumnat en les àrees de màrqueting, recursos humans, producció i finances s’introdueixen en un simulador i aquest recrea el que succeeix en el món empresarial. A través de la prova i l’error es va aprofundint l’aprenentatge i l’alumnat va assimilant els conceptes.