2BAT Laura Subirana i Clara Busquet, premis Igualada Recerca Jove 2017 (àmbit científic-tecnològic)

El passat dimecres 26 d’abril  a les 18:00 es va dur a terme l’entrega del Premi Igualada de Recerca Jove que convoca anualment l’EEI, Escola d’Enginyeria d’Igualada.

Divuit alumnes de segon de Batxillerat del nostre centre van presentar els seus treballs de recerca. Els particpants optaven a quatre premis: dos en l’àmbit científic-tecnològic i dos en l’àmbit humanístic-social.

En aquesta tretzena edició hem de donar l’enhorabona a les dues guanyadores del nostre centre en l’àmbit científic-tecnològic:

1r premi: Laura Subirana tutoritzat per Montse Estruch

2n premi: Clara Busquet tutoritzat per Mònica Verdés.

I també volem destacar l’esforç i el treball de la resta de participants que van quedar finalistes i van rebre un diploma acreditatiu.

foto premis