2BAT Escènic a l’assaig de l’obra “El zoo d’en Pitus” a l’Escola Gabriel Castellà

Aquest dilluns, 14 de maig,  els alumnes de 2n batxillerat, de la modalitat Arts escèniques, música i dansa,  hem disfrutat de l’assaig de l’obra ” El zoo d’en Pitus”  dels alumnes de cinquè de primària de lon els alumnes de l’Escola Gabriel Castella.

L’activitat consistia en veure l’assaig i poder compartir una crítica constructiva amb consells sobre la posada en escena. Els alumnes de primària estaven molt emocionats i nerviosos i els de Batxillerat hem gaudit amb el seu treball i esforç.Al final de l’obra s’han intercanviat preguntes i han estat molt oberts i disposats a escoltar els nostres consells per millorar la seva obra.

Segur que divendres tenen un èxit total!