1BAT Cultura Audiovisual a les exposicions de fotografia del FineArt 2017

Els alumnes de Cultura Audiovisual de Primer de Batxillerat vam visitar un conjunt d’exposicions del FineArt ubicades en tres espais singulars de la ciutat.

A la Sala del Museu de la Pell s’hi exposava Antologia del fotoperiodista Gervasio Sánchez. Imatges incòmodes moltes vegades, que ens apropen a realitats malauradament presents encara avui.

La Sala de les encavallades del Museu de la Pell acollia diverses exposicions entres elles 5′ Retrats Periodístics, 1977-2015 de Pedro Madrueño, una cinquantena de retrats publicats al diari La Vanguardia, on col·labora habitualment.

Un altre dels espais és l’edifici de la Cotonera, una arquitectura industrial d’estil “manchesterià” on l’estructura de fusta i ferro remet a com podria ser aquella

fàbrica quan encara funcionava. En aquest espai hi havia exposada,  entre d’altres, l’obra d’alumnes de centres que imparteixen Estudis Fotogràfics com al de Claudia Mesa, Tots són fills meus.

El tercer dels espais és el Celler i Molí d’oli de l’Antic Sindicat de Vinyaters d’Igualada, obra de César Martinell. Aquí hi havia exposada d’Àngel Prat La mirada sagaç, una col·lecció d’imatges de com era la feina del camp vuitanta anys enrera.

p1020684 p1020694 p1020666 p1020675 p1020671 p1020667