Diego i Naiara (3ESO) informen: El conseller d’Educació ens visita

El conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Josep Bargalló, juntament amb l’alcalde d’Igualada, Marc Castells,  la regidora d’Educació, Patricia Illa, la inspectora Núria Sala i altres membres del Departament d’Educació, van visitar el nostre institut.

A la seva arribada l’equip directiu i nosaltres, els responsables de la revista Mercaderies, els vam rebre. Després de les presentacions ens van preguntar sobre els nostres plans de futur, especialment la regidora i el responsable de Comunicació.

Ens vam dirigir cap a la sala de professors, on vam mantenir una petita reunió on es va parlar sobre els projectes de l’institut, com van sorgir, els pros i contres, l’alumnat, etc.

A continuació, vam anar a l’aula de Dibuix, on vam trobar alumnes de Segon de batxillerat científic i tecnològic que feien Dibuix Tècnic, Entre ells només hi havia una noia amb la qual van parlar especialment. Després ens vam dirigir al pati i vam tornar a l’edifici per l’accés dels alumnes i vam anar cap a la sala polivalent.

Per acabar, vam visitar l’exposició sobre el Modernisme comentada pels alumnes del Batxillerat artístic i escènic i també vam escoltar la interpretació en directe de dos alumnes. El conseller els hi va fer algunes preguntes sobre el futur i els estudis posteriors.

Va ser molt interesant gaudir de la visita i poder compartir l’intercanvi d’impressions amb persones amb responsabilitats de govern.