Col·loqui amb els autors Álvaro Colomer i Antonio Lozano

Avui, dimarts 14 de maig, els alumnes de 2n d’ESO hem conegut els autors del llibre “Terror a la xarxa. El noi que vivia tancat en una habitació”.

Aquesta activitat ha estat organitzada des del Centre de Recursos Pedagògics de l’Anoia amb la col·laboració de la Xarxa de Biblioteques Municipals i el Bibliobús.

L’acte ha estat presentat i dinamitzat per dos alumnes del nostre centre, la Cristina Busquet i el Xavier Malpartida. Ambdós han fet la presentació del projecte, que consisteix en diverses activitats: lectura del llibre, club de lectura, realització de booktrailers sobre la novel·la i finalment el col·loqui. En la trobada d’avui amb els autors hem conegut de primera mà els aspectes relacionats amb l’escriptura d’un llibre escrit a quatre mans.

La Laia Sánchez i l’Iu Combalia, com a portaveus dels alumnes, han preguntat totes aquelles curiositats sobre l’argument, els personatges, la inspiració, la posada en comú entre tots dos escriptors, el procés de creació…

La trobada ha estat una experiència molt interessant i destaquem que estàvem connectats “in streaming” amb altres centres de la Comarca: Ins. Salvador Claramunt i Ins. Guinovarda de Piera, i Ins. Vallbona de Vallbona d’Anoia, els quals han participat en l’activitat fent preguntes.

L’Álvaro i l’Antonio s’han mostrat en tot moment molt propers i amables i al final de l’acte ens han regalat tres exemplars dedicats del llibre.