Classificats per la 2a fase del concurs FEM Matemàtiques

Per segon any consecutiu s’ha classificat per a la segona fase del concurs FEM MATEMÀTIQUES un grup de 1r d’ESO.

La primera fase consisteix en l’ elaboració d’ un informe, amb la resolució de tres problemes de força complexitat, dins el qual es valora principalment les estratègies, experimentacions, reflexions i verificacions dutes a terme durant el procés d’ elaboració.

El grup de 1r d’ESO classificat està format pels alumnes Laia Cos, Yago Galán, Aleix, Gasulla i Laia Sánchez. Enhorabona al grup així com també felicitem a la resta d’equips que han participat per la feinada i els treballs resultants.

El proper dia 14 d’abril els nostres alumnes disputaran la segona fase del concurs amb els altres 17 centres classificats a l’escola Virolai de Barcelona.

Els desitgem molta sort i que ho gaudeixin al màxim!