4ESO Biologia i Geologia a la serra de Miralles

El passat dilluns 16 d’abril els alumnes de 4t Eso de Biologia i Geologia, acompanyats dels seus professors, que els han fet de guies, han realitzat un itinerari a peu d’uns 8 km per observar les roques i els fenòmens geològics més rellevants de la comarca. A la sortida vam descobrir adaptacions de les plantes al clima mediterrani i vam  travessar per una zona d’alzinar amb marfull molt ben conservada.
Vam sortir de Ca l’Escolà cap al castell de Miralles, darrere el castell vam descobrir fòssils de Nummulits, i vam enfilar la ruta del del GR fins al cim del Grony, el més alt de la serra (866 m). De tornada vam baixar per la ruta de les vinyes cap a Ca l’Escolà.
Vam tenir una mica de plogim, però pel demés la sortida va anar molt bé i vam gaudir de l’itinerari.