Sortida amb l’alumnat del Cicle Formatiu de Manteniment d’Estructures de Fusta i Mobiliari d’Embarcacions d’Esbarjo

El passat divendres 7 de maig l’alumnat i el professorat del Cicle Formatiu de Manteniment d’Estructures de Fusta i Mobiliari d’Embarcacions d’Esbarjo, vam realitzar una sortida a Barcelona, es va poder visitar Can Batlló, on l’alumnat va treballar el mòdul de solucions constructives com dissenyar un espai. També es va visitar l’edifici La Borda, construït amb fusta. A més a més vam tenir l’oportunitat de visitar l’EPSEB, Universitat Politècnica de Barcelona on es va realitzar un taller de foc amb diferents materials. A la tarda vam finalitzar la sortida amb la visita al Museu Marítim de Barcelona.