Gestió Administrativa, a la Fira Virtual SEFED 2023

Alumnat de segon curs Gestió Administrativa participa en la “FIRA VIRTUAL SEFED 2023”

L’alumnat de segon curs del CFGM en Gestió Administrativa ha participat a la Fira Virtual SEFED 2023. La plataforma SEFED consisteix a posar en marxa una empresa simulada contactant amb altres empreses de tot l’Estat espanyol i internacionals. S’executen les tasques de comptabilitat, tresoreria, compres, vendes, màrqueting, magatzem, riscos laborals.
Durant la Fira Virtual es fa la connexió amb altres empreses simulades per poder establir relacions comercials; l’alumnat treballa la comunicació oral i desenvolupa l’habilitat a l’hora de negociar amb clients o proveïdors. Una experiència que els permet aprofundir en els conceptes empresarials del dia a dia i de la preparació dels esdeveniments propis d’una empresa.