Els alumnnes que fan TR i PR d’astronomia comencen les observacions

Els passats dissabtes 25 de setembre i 2 d’octubre, la Marina Sancho de 2n de batxillerat ha començat a fer les observacions astronòmiques pel seu treball de recerca sobre il·lustració astronòmica. Aviat també començaran a fer les observacions astronòmiques per al seu projecte de recerca (sobre sistemes binaris i estrelles variables) tres alumnes de 4t d’ESO.

Aprofitant l’avinentesa, l’observatori s’obre, també, perquè altres membres de la comunitat educativa (alumnes, docents, etc) puguin gaudir de les observacions i veure com els alumnes treballen.

Deixem unes imatges de la gent que va pujar, així com de la Marina dibuixant Júpiter mentre veia el planeta per l’ocular del telescopi!