El català (no) mola?

Emma Codonyés Tapias, exalumna del nostre centre, ha realitzat el seu TFG sobre els usos lingüístics dels adolescents per tal de poder analitzar el fet que, avui en dia, la gent jove parla menys català que el que parlaven els seus avantpassats, pares i avis, en ple franquisme quan tenien la seva edat. Per fer el seu treball de camp, ha analitzat els usos lingüístics de l’alumnat de 4t ESO del nostre institut i de l’Institut Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar. Ja ha presentat el treball i ha tingut una molt bona valoració i hi ha la possibilitat que li publiquin. En podeu llegir la introducció.
Agraïm molt la participació de l’alumnat i agraïm a l’Emma que hagi triat el nostre centre per fer l’estudi. Les dades i les conclusions del treball ens serviran per poder treballar la potenciació de l’ús lingüístic del català que, com a fet cultural, no ens podem permetre que desaparegui ja que quan desapareix una llengua, desapareix una cultura.