Astronomia

Aquest dissabte, a les 19h a l’Institut, xerrada i observació astronòmica. “Més enllà del Cinturó d’Asteroides: de Júpiter a Neptú”, a càrrec d’Oriol Font, Doctor en Prehistòria. Tots hi sou convidats.

I el dissabte dia 11, a les 19h al Calisay, podeu conèixer el descobriment astronòmic que han fet dos alumnes de Batxillerat, Josep Medialdea i Pol Pera, en el seu Treball de Recerca: una estrella variable eclipsant (més informació a la notícia del web). I també podeu escoltar la Marina Garcia, que ens parlarà del seu Treball de Recerca “Mart i Júpiter: de la captura i processament d´imatges a la confecció de planisferis”.
triptic-dates