S’examinen del DELF

Un grapat d’alumnes de 4t d’ESO i de batxillerat s’examinaran a l’abril del DELF, Diploma d’Estudis en Llengua Francesa, que certifica la competència lingüística en francès per als parlants no nadius. Consta d’una part escrita i una altra d’oral. Per fer-hi un bon paper, la professora es troba amb ells per practicar la llengua oral, els dimarts amb el grup de l’A2, 4t d’ESO, i els divendres amb el del B1, batxillerat.

D’altra banda, el dimarts 14 de febrer hi ha l’acte de lliurament de la certificació als alumnes que van aprovar el curs passat.