Estada de l’Erasmus del PTT

El dilluns 16 de maig, 13 alumnes, entre ells la Mireia Mendez, alumna del PTT de Vendes del nostre institut, i amb tres docents acompanyants, van iniciar l’estada Erasmus a Lavagna, una ciutat de la costa mediterrània, situada al nord d’Itàlia. Aquesta estada formativa té com a objectiu principal realitzar pràctiques en empreses del perfil professionals cursat per l’alumnat. A més a més, es beneficien de les classes d’idioma del país, en aquesta ocasió l’italià, i d’activitats demostratives de la família professional d’Hoteleria i Turisme. També faran visites culturals dels llocs més interessants de la ciutat i dels seus voltants. Les empreses on es duen a terme les pràctiques estan situades a Chiavari i a Lavagna. Les dues ciutats són costaneres, estan a tocar una de l’altra i ofereixen l’oportunitat als joves d’aprendre i aplicar els coneixements teòrics i pràctics de la part professional. La data de retorn a casa serà el 27 de maig. Segur que per a la Mireia serà una experiència molt motivadora i plena d’emocions, que recordarà sempre! Buon viaggio Mireia!

D’aquesta vivència se n’ha fet ressò la premsa de Lavagna.