Barquet acabat!

Ja us podem presentar un projecte del qual estem especialment orgullosos: el barquet de Els Tres Turons. Aquesta embarcació ha estat construïda íntegrament des de zero pels alumnes de 2n del nostres CFGM de Manteniment d’estructures de fusta i mobiliari d’embarcacions d’esbarjo. És una rèplica d’una barca que feien servir al delta de l’Ebre per mariscar. Es tracta d’una barca de poc calat, pensada per treballar amb molt poca profunditat. Hi hem aportat la nostra personalitat, fent dues cobertes originals dissenyades pels alumnes i decorant-la amb dibuixos ben vistosos. Tota una obra d’art! Com podreu comprovar, ha estat un èxit, i estem molt contents del resultat obtingut i del aprenentatges adquirits.