Arenys de Mar: terra de rials

L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat el projecte transversal Arenys de Mar: Terra de rials, que inclou Educació física, Ciències socials, Biologia i Geologia i Llengua catalana. L’objectiu ha estat que l’alumnat conegui i valori els rials com a patrimoni natural i cultural del municipi. Es tracta d’identificar i explicar la morfologia i funcionament d’un rial o riera, identificar l’evolució urbana del municipi d’acord amb els rials, fer-ne la geolocalització i gaudir d’una caminada recitant poemes d’Espriu. Agraïm a la regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament el seu assessorament i el seu suport. Felicitem l’alumnat per la seva curiositat i correcció a l’hora de dur a terme les activitats pedagògiques.