Olimpíada de Biologia. Uns cracks!

Dissabte passat 10 alumnes de 2n de batxillerat es van presentar a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya, esperonats per la professora Neus Teixidó. Van realitzar una prova teòrica molt complexa de 50 preguntes sobre els diferents àmbits de la matèria inclosos majoritàriament al temari de 1r i 2n de batxillerat. Un d’ells, l’Aleix Estarlich, va quedar en primera posició a la seu de Girona i passa a la prova pràctica d’avui dimecres a la Universitat Autònoma de Barcelona juntament amb els 19 millors classificats de Catalunya. A més, 6 dels nostres 10 alumnes han quedat classificats al primer quartil, és a dir, formen part del grup de participants que tenen el 25% de millors resultats. Podeu llegir la notícia de la UdG. Felicitats!