Què se sent nedant com un peix?

Aquest trimestre l’alumnat de 1r ESO D ha estat el que ha iniciat la natació a 1r ESO. Durant tots els dilluns del trimestre hem anat fins a les instal·lacions municipals Maria Reverter a fer el curset de natació a la piscina.

Què se sent nedant com un peix? Aquesta és la pregunta protagonista de l’inici de curs, on ha banda de millorar la tècnica de la natació variant els diferents estils, han fet diferents activitats amb el monitoratge de la piscina. També ha estat molt important per a l’alumnat mantenir uns bons hàbits higiènics i saludables durant aquests mesos.

Com ja és tradició, la darrera sessió ha servit per una partida de waterpolo en grup on han gaudit d’una estona jugant, competint i fent esport a la piscina.

Al proper trimestre li pertoca al grup de 1rB i 1rA iniciar les sessions de piscina. No serà fins al darrer trimestre on el grup de 1rC nedarà com a peixos.