Propòsits d’any nou: m’apunto al gimnàs?

Aquest segon trimestre hem fet el projecte Propòsits d’any nou: m’apunto al gimnàs?, en el qual l’alumnat ha reflexionat sobre propòsits saludables, ha treballat la força, ha après les normes d’una bona correcció postural i après a dissenyar una sessió d’un pla de treball pel manteniment de la condició física. Amb el producte final realitzat, ja no tindrà excuses per no entrenar a casa!

A banda, l’actriu i directora teatral, Júlia Barceló, ens ha fet una xerrada sobre Pressió estètica, fet que ha permès reflexionar l’alumnat sobre la pressió a què som sotmesos a nivell social per tal que el nostre cos s’assembli a un ideal que, paradoxalment, és inexistent.

Revisar les nostres creences, deixar de fer comentaris sobre els cossos i focalitzar l’atenció en uns bons hàbits saludables i no a l’estètica.

A mesura que avança 4t, l’alumnat cada cop està més preparat per marxar de l’institut amb uns coneixements sòlids sobre estil de vida i salut. I molts d’ells han millorat els seus hàbits de pràctica a mesura que ha avançat l’etapa.

Esperem que no calgui, en el futur, fer-se propòsits saludables d’any nou, perquè durant tot l’any el seu estil de vida ja serà sa.