Entrevistes laborals i CV a 4t d’ESO

El passat divendres vam culminar el projecte “Entrevistes i CV” de 4t d’ESO.

En aquest projecte l’alumnat ha dissenyat el seu Curriculum Vitae, a partir de projectar en el futur les seves inquietuds laborals, triant una professió i construint el camí per arribar-ho, tant en experiència laboral com en acadèmic. Un exercici que ajuda a prendre decisions sobre les properes passes a fer una vegada finalitzin l’ESO i que prepara el camí per les properes preinscripcions de maig.

Amb el currículum preparat volíem vivenciar l’experiència d’enfrontar-se a una entrevista laboral. En aquest sentit agrair a Hèctor Pérez de Fundació Promocions Barberà, Sara Torres del departament d’educació de l’ajuntament de Barberà del Vallès, Ferran Pérez del departament de Joventut de l’ajuntament de Barberà del Vallès, Maria Apol·lònia, professional jubilada de RRHH contactada a través del CTET de Barberà del Vallès i Joan Coll, orientador i psicopedagog jubilat per fer possibles aquestes entrevistes virtuals així com la seva avaluació.

La valoració de l’alumnat ha estat molt positiva, destacant la rellevància d’aquestes entrevistes i de posar-se en situacions que ben aviat seran molt quotidianes.