Passé composé a 3r d’ESO

En el tercer trimestre, els alumnes de 3r d’ESO, hem començat a treballar en el passé composé dels verbs avoir, etrê i els verbs irregulars. Primer van aprendre com és l’estructura de cadascun d’ells, un cop ja la sabien ho vàrem posar en pràctica.

També han continuat en contacte amb els alumnes de França. Cadascú ha rebut una carta dels companys/es de França. Aquesta ha estat l’última carta que els hi hem enviat. Els havíem de parlar del nostre viatge a França els dies 17-20 de maig: quines activitats, com ho vam passar, quins llocs vam visitar i també havíem de respondre les seves preguntes de la carta que ens havien tramès.

Aquí podeu veure alguns exemples de l’estructura del passé composé i de les cartes que s’han enviat a França aquest trimestre.

Noticia redactada per la Vera Nicolás (3r C)