Omar Khayyam a 2n d’ESO!

En aquest segon tram del curs, l’alumnat de segon d’ESO durant les hores d’Omar Khayyam ha gaudit de diverses activitats, com ara: fitness numèrics per practicar i repassar els nombres enters, thatquiz per reforçar equacions i a més, hem preparat les proves Cangur mitjançat la Borsa Matemàtica!

A més a més, la setmana del 8 de març l’alumnat va realitzar una tasca de les dones matemàtiques per tal de conèixer diferents dones que han aportat coneixements matemàtics o científics. Per últim, van realitzar una tasca relacionada amb  la sortida del museu de les matemàtiques on l’alumnat va gaudir de manera experimental de: diferents poliedres, demostracions del teorema de Pitàgores de manera manipulativa, van conèixer què era una catenaria, un arc de mig punt, etc.

Ha sigut un trimestre ple d’emocions matemàtiques!