EnamorArt-se a través de Jaume Plensa: Buits plens de sentit

L’objectiu de l’Espai Creatiu “EnamorART-se” és crear una escultura, inspirant-nos en l’estil i la proposta creativa de Jaume Plensa, que representi el concepte de l’enamorament. A partir de les nostres pròpies experiències sobre el tema, en cas que ens hàgim enamorat alguna vegada, o a partir del que ens han explicat o hem sentit, experimentem l’enamorament a través de diverses tècniques i estils artístics.

Després de projectar, a través d’un esbós, hem materialitzat les diferents idees, donant-li forma i volum. I per tal de simular els efectes de les escultures i creacions de Jaume Plensa, utilitzem tres recursos amb els quals volem experimentar: Llana amb cola blanca, filferro d’alumini i paper maixé.

Un cop acabada l’escultura individual ha arribat el moment de compartir i posar en comú amb la resta de companys i companyes del grup-taula els aprenentatges individuals que hem fet a partir de la manipulació dels diversos materials. Mostrar els resultats que s’han obtingut (les proves físiques amb els diferents materials) i escoltar i valorar el punt de vista dels altres.

Tot i que no és gens fàcil, han escollit la idea més potent i decidit de quina manera representaran (aquest cop sí, de manera grupal) l’instant de l’enamorament. Analitzant els diferents resultats que han aconseguit amb els diversos materials i valorant quina és la tècnica més adient per expressar la idea d’enamorament que han triat, el dia de la mostra veureu el resultat…