Mostra 2n trimestre

El dia 10 de març vam celebrar la segona Mostra a les famílies d’aquest curs. Com sempre el format es va adaptar a les noves propostes que vam aportar i que eren fruit del treball d’aquest segon trimestre. Les famílies van poder compartir al teatre una explicació per part de l’alumnat de cada curs de tot allò treballat en tots els àmbits al llarg d’aquest segon trimestre. A continuació podien gaudir d’un itinerari per les creacions de les diferents propostes de l’espai Creatiu Joves Volcànics (cos i paraula, cos i arts plàstiques, cos i arquitectura i cos i espectacle participatiu) i tothom va poder gaudir també de les creacions de la Banda i la Batucada.

Cultura i espectacle compartits una altra vegada han caracteritzat aquesta experiència de fer visible a les famílies i a l’alumnat de 5è i 6è de primària allò que hem après.

Agraïments per la participació de tothom!

1 comentari

1. Susana martin

Realmente una muestra espectacular!
    No hay mayor cultura que la que recogemos y recibimos de las artes donde todo el mundo tiene cabida sin exclusión alguna y como no en la educación.
    Enhorabuena por el esfuerzo y por compartirlo.
    Gracias!