III Festa de la Primavera

PARLAMENTS DE FESTA DE PRIMAVERA 2019

Olga Servent (Directora de les llars d’infants La Rondalla i la Xerinol·la)

Bon dia Rondalla, Elisa Badia i Bitàcola. Un any més ens trobem per a celebrar la festa de la primavera. L’arribada del bon temps, de l’inici del creixement de les plantes és un bon moment per aplegar-nos i veure com hem crescut, com estem creixent i com volem seguir fent-nos grans. Les més petites heu vingut cada dia a l’Escola Bressol a aprendre moltes coses: dibuixos, contes, jocs, bicicletes, nines, cuinetes, cotxes, pilotes i abraçades, converses, rialles… us han fet créixer i ser millors!

Maria Vila (Directora de l’escola Elisa Badia)

A primària i secundària aquest curs hem volgut representar aquest pas del temps amb el fet de teixir amb fils. Les Parques eren unes deesses de la mitología clàssica que filaven la vida dels humans. Les formes que heu teixit amb llanes de colors representen les nostres vides: totes diferents de formes, colors, mides… I les unirem avui per a fer el nostre centre més bonic. Com ens unim totes les persones de la comunitat amb aquest fil transparent fet de les experiències que compartim. La diversitat és el que ens dóna la identitat a totes les persones que som aquí i això ens fa més fortes.

Berta Riera (Directora de l’institut Bitàcola)

I per acabar llegirem aquest poema que ha escrit una alumna de secundària i que recull el sentit de tots aquests fils que penjarem avui:

Jo vull teixir cada dia

Un mantell de colors

Que reculli el plor, l’alegria, la ira i el goig

Que es creuen en el meu món.

Filar cada pensament, sensació i experiència

Per aconseguir-ne un de lluent, amb tots els tons.

I amb el que pugui abrigar-me de per vida

I a poc a poc els del meu entorn.

Primer, però, hauré d’aprendre a teixir

Per a fer-lo consistent…

No hi ha cap pressa,

“Fent i desfent l’aprenent aprèn”.

1. Susana martin

Otra jornada amena, divertida, donde TODOS compartimos y cooperamos por un FUTURO MEJOR.