L’alumnat de l’Espai Globalitzat de 2n d’ESO participa al concurs de dibuix de la “Setmana del Cor”

L’alumnat de  l’Espai Globalitzat “Visita Mèdica” de 2n d’ESO, ha participat en el concurs organitzat pel  CAP “Lluís Millet” d’Esplugues de Llobregat en el marc de la “Setmana del Cor”. Han fet molts dibuixos representant el cor i han estan exposats a les sales d’espera del CAP.  Com podeu veure, vam fer fins i tot un lliurament de premis.

També,  la Miriam, mare d’una alumna de l’Institut i que treballa d’infermera, ens ha explicat tota la seva àmplia experiència en aquesta professió i ha contestat a totes aquelles preguntes que l’alumnat ha fet. Sense cap mena de dubte, ha estat un bon espai de debat i reflexió sobre la temàtica treballada a classe. I no serà la darrera visita de pares i mares relacionats amb la Salut!

. I no serà la darrera visita de pares i mares relacionats amb la Salut!