Espai d’Experteses 2024

Finalitza l’Espai d’Experteses 2024 amb més participació que mai

L’edició 2024 dels Espais d’Experteses tanca amb 51 propostes, on més de 130 alumnes han fet de professorat durant aquests dos dies. Els espais d’experteses són un espai de participació on l’alumnat de 2n a 4t proposa realitzar un taller on farà el rol de professorat durant 3 hores. Aquesta tasca implica dissenyar una seqüència d’activitats, pensar en quins continguts treballar, quins materials, com organitzar el grup, com gestionar el temps i tot plegat gaudint i mostrant allò que més els agrada. Un treball mentoritzat pel professorat durant tres els tres mesos del 2n trimestre que culmina amb dues jornades ben intenses plenes d’activitats.

Ball, pintura, disseny de samarretes, escriptura creativa, cuina, handbol, basquet, ping pong, futbol, bicicleta de muntanya, rol, voleibol, creació de polseres, minecraft, cinefòrums, música, disseccions, antigues civilitzacions, ètica i així un llarg llistat de propostes que s’han dut a terme per tot el centre. Quines sorpreses ens portarà el 2025?

1. Mare de 1er

Esta actividad me parece super enriquecedora ya que permite que los jóvenes sepan que sus conocimientos pueden ser de utilidad para la sociedad. Les ayuda a expresarse mejor y a valorarse mejor.