Finalitza l’EG sobre el 12 d’Octubre amb la promoció de 3r d’ESO

L’Espai Globalitzar “S’hauria de celebrar el 12 d’Octubre, dia de la Hispanitat?” ha arribat al seu final. L’alumnat ha demostrat l’aprenentatge al llarg d’aquestes setmanes en dos productes finals: El debat sobre el 12 d’octubre (individual) i el telenotícies vespre del 12 d’octubre (equip cooperatiu).

En el debat sobre el 12 d’octubre, l’alumne/a s’havia de posicionar sobre les següents qüestions: 1) Què (no) es commemora el 12O?; 2) El 12 d’octubre de 1492 va ser el descobriment d’Amèrica? i 3) El 12 d’octubre de 1492 va significar l’inici d’un genocidi? Totes elles treballades durant l’EG a través de l’elaboració de tres textos argumentatius.

I, per altra banda, a través d’un treball cooperatiu han realitzat un telenotícies amb una de les interpretacions del 12 d’octubre que hem treballat al llarg de l’EG (Hispanitat, Resistència indígena i Diversitat cultural):

També hem realitzat una prova competencial sobre l’EG on es relacionaven tots els conceptes del glossari de l’EG i on es posaven a prova les competències treballades en aquest EG.