Segon i tercer dia a Mas Cabàlies

El segon dia va començar ben d’hora i amb l’alumnat engrescat per sortir de les habitacions.

Al matí vam fer una ruta circular de muntanya per descobrir l’entorn del Mas i l’antic poble miner d’Ogassa, i a la tarda l’alumnat va participar en les olimpíades pageses, algunes de les proves eres llançament d’espardenya i concurs de crits.

A la nit després de sopar vam fer el comiat, amb un Got Talent on participaven alumnes i professorat, tots vam guanyar i vam acabar celebrant-ho ballant.

L’últim dia vam acabar tancant l’EG1 amb jocs de natura que treballaven les cadenes tròfiques, conjuntament amb activitat física. Després de dinar havia arribat el moment de dir adeu, acomiadar-se dels monitors/es i de la casa i tornar cap a Barberà. Tres dies genials d’aprenentatge en un entorn natural preciós, enmig de la tardor i amb grans moments de convivència. Així doncs, sumem una experiència més a la motxilla.