Familiaritza’t – El tret de sortida de 3r d’ESO

Com cada curs, iniciem les classes amb una setmana intensa al voltant d’una temàtica concreta. En l’Espai Globalitzat 0 del tercer curs treballem la família.

Agafant com a punt de partida comú la família mostrada en la pel·lícula Captain Fantastic, l’alumnat de 3r va fer una reflexió sobre la seva pròpia família per tal de donar una opinió raonada sobre si la família havia d’imposar certs criteris o no als seus fills i filles.

A continuació van crear diverses instal·lacions artístiques per a representar l’evolució del paradigma de família al llarg de les últimes dècades i visualitzar com la idea de família ha anat canviant-se i incloent el ric ventall de diversitat sexual que ens trobem a la societat. Finalment, l’alumnat va posar la vista al futur imaginant-se quin tipus de família tindrien.