4EG0. De gran vull ser… LLIURE!

L’alumnat de 4t d’ESO ja ha finalitzat també el seu primer EG0. Després del Mireu qui sóc! de 1r, de l’Amistat: imprescindible de 2n i del Familiaritza’t realitzat a 3r, a 4t ens hem centrat en la comunitat!

L’alumnat ha reflexionat sobre qui és i com és vist pels companys/es, sobre els seus referents de l’entorn proper i referents socials i ha posa’t en dubte diversos estereotips socials en clau de gènere, raça o condició social. Som lliures per escollir el nostre futur?

Aquest 4t curs l’acció tutorial, a banda de l’acompanyament personal i acadèmic a cada infant, està centrada en l’orientació professional… Durant aquesta setmana hem fet el primer contacte i l’alumnat ja ha escollit els Itineraris Personals del primer trimestre.

Una setmana de convivència, activitat física i treball a l’aula, que hem finalitzat fent el cim de Sant Jeroni, a Montserrat.

La veritable ruta, però, comença ara! Sort a tothom!