Ens visita l’actor Jordi Martínez!

Aquest any ens hem inscrit al programa Flipart. Aquest programa té la finalitat d’incentivar i apropar les arts entre els joves i ofereix diferents tipus d’activitats.

Nosaltres vàrem triar per a l’alumnat de 1r d’ESO AVENTURES D’ARTISTES:  diversos artistes expliquen als alumnes la seva trajectòria i experiència professional.

Vam tenir la sort de poder gaudir de la presència de l’actor Jordi Martínez i amb ell , a més a més d’aprendre moltes coses del món de l’espectacle, vàrem passar una molt bona estona. Ens va explicar com era el dia a dia d’un artista i va respondre a totes les qüestions que li vam plantejar i que van ser moltes: com havia decidit dedicar-se al món del teatre, què és el pànic escènic, si es guanyava la vida amb aquest ofici…

Volem mostrar el nostre agraïment a la Regidoria de Joventut de Barberà del Vallès que ho va fer possible.

Us recordem que el dia 28 d’octubre a les 21.30h actuarà al teatre municipal amb l’obra RHÜMIA, un espectacle amb pallassos, cançons i molta música.

“El riure, l’arma més poderosa de la felicitat, s’ha amagat sota un nas vermell”.

1 comentari

1. Lucía

Ha sido alucinante,nos lo hemos pasado genial toda la familia, mil gracias por la recomendación!!!