Els autors ens visiten

Durant les primeres setmanes del trimestre cada classe de 3r ha llegit un llibre, concretament 3r A ha llegit Ara que estem junts, 3r B Fora de guió, i 3r C Els marginats.

Aquesta setmana l’alumnat ha pogut conèixer a dos dels autors d’aquests llibres. Els han explicat amb més detall la història d’aquest llibre des que van pensar a escriure’l fins ara.

El Roc Casagran autor d’Ara que estem junts, visita la classe de 3r A, amb moltes anècdotes interessants per explicar. Va començar explicant l’origen d’aquesta novel·la. Quan era petit el seu avi li va oferir dos llibres, un d’ells era recomanat per la seva edat, i l’altre no li recomanava gaire, ja que tractava sobre la guerra i ell era molt petit.  Tot i això el Roc es va llegir els dos. Després de llegir-los es va interessar per la guerra civil, i es va començar a informar. Va decidir escriure un llibre en relació a aquest tema, però després d’escriure 30 pàgines no va saber continuar desenvolupant el llibre i el va guardar. Temps després va intentar continuar-lo, però no va saber com i ho va llençar a les escombraries. Anys més tard seguia pensant en l’intent d’escriure el llibre i finalment el va escriure.

Els alumnes van acabar molt satisfets, i van pensar que era molt interessant. Per tancar la xerrada li van agrair.

Natalia i Jennifer 3r A