Finalitzen els Camps d’Aprenentatge de 1r ESO

Final dels Camps d’Aprenentatge de 1r ESO

El tercer i darrer dia de camps d’aprenentatge a la Finca de Prades va estar ple de jocs cooperatius. Durant el matí la darrera de les activitats programades: un problem solving!

Mitjançant el treball en equip i la cooperació, tots els grups d’alumnat van haver de resoldre diferents jocs o reptes que es trobaven al petit bosc del voltant de la casa. Va ser una gran manera de gaudir plegades de l’últim matí.

Un cop recollides les habitacions i amb les maletes fetes, l’alumnat va fer el darrer dinar dels camps d’aprenentatge i va tenir una estona de temps lliure. Durant tots els dies nois i noies han aprofitat per fer futbol, bàsquet, voleibol… i tots els esports que estaven disponibles a les instal·lacions esportives de la casa!

Arribava el moment de dir adéu, despedir-se dels monitors/es i de la casa i tornar cap a Barberà. Tres dies genials d’aprenentatge en un entorn natural preciós, enmig de la tardor i amb grans moments de convivència. Així doncs, sumem una experiència més a la motxilla 🙂