El meu estil de vida és saludable?

A la web de la Generalitat hi ha molta informació de qualitat relacionada amb la salut. Entre el contingut hi ha una frase que diu: La vida saludable influeix de manera directa en el benestar, l’equilibri personal i la qualitat de vida. Aconseguir-ho, depèn de l’estil de vida i dels hàbits diaris.

A 3r d’ESO ens hem demanat si el nostre estil de vida era saludable. Tenim uns bons hàbits de salut?

La majoria de l’alumnat té molt marge de millora dels hàbits, sobretot pel que fa a la pràctica d’activitat física. Resulta que molts alumnes en arribar a l’adolescència abandonen les activitats físicoesportives reglades i fins i tot les no reglades, i el seu estil de vida és converteix en força sedentari. Recomanem continuar fent exercici diàriament!!!

Durant aquest projecte han après, doncs, sobre condició física i salut, alimentació, respiració i relaxació i un hàbit específic com l’escalfament general, ja que han hagut d’inventar un escalfament adequat pel #Bitàcolaesmou, encàrrec de l’alumnat de 4t d’ESO.

Salut i moviment!