Gramàtica i art és possible!

Al llarg del 1r trimestre, l’alumnat de 3r d’ESO s’ha endinsat en la gramàtica anglesa. Han repassat i profunditzat punts gramaticals claus per poder començar la segona etapa d’ESO amb una base sòlida. El projecte ha finalitzat amb l’elaboració i exposició a l’aula de les seves creacions a triar entre un cal·ligrama de temàtica lliure, un còmic o el disseny d’una samarreta amb algun doble sentit o peculiaritat gramatical de la llengua anglesa.

A més a més, han realitzat el projecte “My perfect summer” on han imaginat el seu estiu ideal, realitzant els seus propis pòsters amb dibuixos, retalls, tiquets i qualsevol objecte que els hi passés per la imaginació.

Per acabar hem descobert terres i cultures noves gràcies als “Explorers” del món antic i de la història moderna com Marco Polo i Roald Amundsen. Si més no, encara ens queda un llarg viatge per endavant.

Amb aquests projectes tan apassionants i emblemàtics hem finalitzat un trimestre ple de descobriments i sensacions noves que permeten a l’alumnat endinsar-se i progressar en l’aprenentatge de la llengua Anglesa.