Dia Pi 2019

Un 14 de març més arriba el Dia Pi al Bitàcola! Enguany molt més especial ja que l’organització ha estat responsabilitat de l’alumnat de 2n i 3r d’ESO que va fer l’Espai en Xarxa d’Esperit Crític el primer trimestre.

En aquesta edició, hem continuat amb la tradició del concurs de pastissos, superant un cop més el nombre de pastissos de l’edició anterior, aquest cop 52!! Tot seguit, l’alumnat responsable ha estat l’encarregat de dirigir les diferents activitats relacionades amb el nombre Pi.

Començant pels Pi-relats, una activitat que connecta el nombre pi i l’àmbit lingüístic, seguidament d’activitats més matemàtiques i artístiques com les que veureu a les imatges del vídeo.

A la vegada, han fet fotografies a tot l’alumnat del centre amb un número del 0 al 9 per construir un vídeo amb els 150 primers decimals del nombre Pi que esperem penjar-vos en pocs dies.

Per acabar, afegir que abans de començar les seves activitats amb Pi, han presentat els resultats de l’anàlisi del centre sobre l’Esperit Crític, indicant que tenim un centre força crític respecte les Fake News i el rumors, però que encara ha de treballar més. Per això s’han fet diversos decàlegs amb propostes de millora per superar les falsedats que ens envolten i ser més crítics i crítiques en un món ple d’informació.

Sense dubtes ha estat un gran dia Pi!!