Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Aquest matí, l’Institut Bitàcola ha participat al XV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Enciclopèdia Catalana i les Biblioteques públiques de Catalunya.

En aquesta edició hi han participat més d’un miler de centres escolars. La Irina Sánchez ha estat la representant en la categoria de Corsaris i l’Adrián Cazorla, l’Eric Rios i la Marta Valls en la de Tropa de Corsaris.

Dominats pels nervis,  han pujat a l’escenari  a llegir un fragment a l’atzar de les obres: “Cada gra de raïm” i “Les pereres fan la flor blanca”. Ho han fet millor que mai i tot el públic ha gaudit molt de l’alt nivell de tots els participants.

L’objectiu d’aquest certamen és despertar l’interès per llegir i el plaer d’escoltar.

Us deixem algunes imatges d’aquest gran esdeveniment.

1. Dora

Amb sembla una motivació molt bona, ja que penso que cada vegada és te menys interès per la lectura, quant trobo és un gran instrument per desenvolupar unas altres actituds, com pensa, imagina, i també per sense donant-se conte poden corregir faltas ortográficas. Mes motivació per la lectura