Dia Internacional de les Dones al Bitàcola i lectura del Manifest Institucional a la plaça de la Vila

Aquest divendres 6 de març de 2020, s’ha reivindicat a l’Institut Bitàcola el Dia Internacional de les Dones. L’alumnat de l’Espai en Xarxa de “Gènere” i la Comissió d’Igualtat (format per alumnat de diferents cursos) han organitzat una gran jornada plena d’activitats i espais de reflexió.

Hem d’agrair la col·laboració durant aquest dia de representants de l’Assemblea  Feminista de Barberà i per realitzar una dinàmica amb l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO. A més a més, durant la primera hora d’aquesta jornada, hem tingut la visita de Daniel González Cabrera, regidor d’Equitat de Gènere de Barberà del Vallès, que ha escoltat el Manifest del Bitàcola i ha pogut veure algunes de les activitats i debats que s’han portat a terme.

A les 12 del matí, dues alumnes del Bitàcola, la Claudia López Carretero i la Marta Hernández García han llegit el Manifest Institucional “Per un futur radicalment igualitari”. L’alcalde de Barberà del Vallès, Xavier Garcés Trillo ens ha rebut a l’Ajuntament i hem tingut una bona conversa sobre la feina que l’alumnat del Bitàcola ha realitzat per reivindicar aquest dia. Finalment, hem d’agrair a Marisol Caro i Zambudio, Cap de l’Oficina de Polítiques de Gènere de Barberà del Vallès, tota la seva col·laboració i confiança.