Dia de la diversitat al Bitàcola

Aquest curs hem celebrat, com cada any, el Dia de la Diversitat Funcional. Aquest curs ens hem centrat en tres aspectes:

1. Esport i diversitat Funcional: alumnat de 3r d’ESO ha dinamitzat les activitats per la resta en format gimcana
  2. Vides diverses: on hem visionat el documental sobre la necessitat de ser autònoms de les persones amb diversitat funcional. Hem dissenyat també unes pancartes amb eslògans trets del documental.
  3. Aprenentatge de la cançó The Bonesh d’oques Grasses en Llengua Catalana de Signes per part de tot l’alumnat del centre. La dinamització ha estat, en aquest cas, per part d’un grup de Voluntariat del centre que han estat assajant de valent. Aquesta cançó és un cant a la vida i a l’optimisme que volem compartir amb totes les persones siguin com siguin!

1. Mare de 1er

Una celebració amb molts valors! Enhorabona a tots els bitacolans! Per cert, la cançó és preciosa.