Renovació al Consell Escolar: Pràctica democràtica

El passat 20 de novembre, es van dur a terme les eleccions per a escollir els representants del sector de l’alumnat. La participació de tot l’alumnat mostrava una alegria les ganes de participar en aquest la culminació del procés que hem dut a terme al llarg de l’últim mes. El 22 de novembre, va ser el torn del professorat, que va exercir el seu dret a vot per seleccionar els representants del professorat al Consell Escolar.

El 29 de novembre es va constituir oficialment el Consell Escolar amb les noves incorporacions. Aquest òrgan, fonamental per a la gestió i desenvolupament del centre, s’enriqueix amb la diversitat de perspectives i experiències aportades pels representants recentment escollits.

La composició del Consell Escolar quedarà fixada pels pròxims dos anys de la següent manera:

Directora:
Berta Riera i Garriga
Cap d’estudis:
Joan Carles Tinoco Balongo
Secretari:
Xavier Reyes Tineo
Representant de l’Ajuntament:
Daniel González Cabrera
Representants del professorat:
Laura Manchado Rubio
Roger Sabartés Llorenç