Comiat apadrinaments lectors

L’alumnat de 1r d’ESO ja hem acabat els apadrinaments lectors que durant el curs hem fet amb l’alumnat de 4rt de primària. Ens hagués agradat poder-nos fer una abraçada per tancar el curs, però la covid ens ho ha impedit. Tot i això, ens hem acomiadat uns dels altres per correu.

Les setmanes que no hem contactat amb els nostres apadrinats i apadrinades, les hem aprofitat per llegir contes d’un llibre de primària. Després hem escrit preguntes de comprensió lectora que la setmana següent hem formulat a la nostra parella. Paral·lelament, també hem anat creant un diccionari de paraules on hem recollit les paraules dels contes que ens han resultat més complicades.

Per concloure el nostre projecte d’apadrinament lector, hem presentat als nostres companys i companyes el diccionari de paraules que hem elaborat durant tot el curs. El cofre de paraules ens permetrà recordar tots els contes que vam llegir i treballar amb la nostra parella lectora!