Breakout – El llegat de la Segona República i sortida als búnquers del Turó de la Rovira

En aquestes darreres setmanes de l’EG Contra discurs d’odi hem treballat el llegat de la Segona República Espanyola i la Guerra Civil Espanyola. Per a treballar el primer període, hem realitzat el breakout 14 d’abril de 1931 on l’alumnat havia d’aplicar els coneixements i les competències socials per tal de poder resoldre tots els reptes plantejats.

Només l’alumnat que ha aconseguit obrir la capsa final del joc ha aconseguit el preuat diploma. A més a més, l’equip de professorat de l’EG hem de felicitar als alumnes: Johan Sené, José Gil, Dani Soto, Eric García i Oscar Ramallo, l’equip guanyador que ha resolt el break out amb 25 minuts (Tot l’alumnat disposava d’una hora)

Per treballar la guerra civil espanyola, a més de les tasques realitzades a classe, hem fet una sortida als bunquers de Barcelona on guies del MUHBA ens han explicat totes les particularitats d’aquest indret històric.