IV edició del #Bitàcolaesmou

Aquest any, un cop més, el #Bitàcolaesmou ha estat un èxit. El Dia de l’EF al carrer ha resultat ser una jornada de companyonia, activitat física i valors en joc. L’alumnat de 4t, juntament amb la professora d’educació física, han dissenyat la celebració: 21 activitats repartides per cinc espais: Parc Can Gorgs, Parc Central, Parc Can Serra, Pista García Lorca i Parc Europa.

Els alumnes de 1r a 3r d’ESO, repartits per tutories personals i grups bombolla, han passat per vuit activitats cadascun: un circuit per nivell. Activitats proposades i liderades per l’alumnat de 4t: disc golf, voleibol, futbol americà, ultimate, atrapa la bandera, robacons, cordes cooperatives, lluita, pitxi, futbolin humà, hoquei, bàsquet, botebol, el joc de matar,…

A banda, ha estat una oportunitat per coavaluar-nos: hem avaluat l’alumnat de 4t en la gestió de l’activitat, a l’alumnat de 1r-3r en la participació a la jornada i, també, l’alumnat de 4t ha valorat els grups que han passat per les seves estacions. Els equips amb millor valoració són:

1r ESO: Equip B1 Maria Callen

2n ESO: Equip B1 Marta Bote

3r ESO: Equip C1 Maria Ballbé

Felicitats a aquests equips i a la resta per la implicació!

Un dia intens que tant alumnat com professorat ha valorat molt bé. L’aspecte a millorar, que han suggerit els alumnes, és la gestió del temps o la reducció de les distàncies entre estacions. Els alumnes de 3r, qui el proper curs ho hauran d’organitzar, ja s’ho han anotat!

Salut, valors i moviment!