Cantata Weclap

El divendres 7 de juny algunes alumnes del nostre institut van participar, juntament amb l’alumnat de tres centres educatius més, a la Cantata Weclap dirigida per la Sònia Moreno. El repertori? La banda sonora de la pel·lícula Sister Act . Vam poder cantar i escoltar cançons de soul i de gospel com Rescue me, Ain’t no mountain, Shout o Oh Happy day. L’Auditori de Terrassa va vibrar amb el cor, els músics (especialment la veu espectacular de la cantant Alba Pérez), els i les cantants solistes i un públic que ho va donar tot cantant i ballant durant gairebé dues hores. I aquí us deixem un súper reportatge de tot el concert. Espectacular.

1. Judit Blanquez

Enhorabuena !!! Un gran esfuerzo de alumnos y profes pero ha merecido la pena!! Gracias Arantxa!!!