El museu vivent de 1r d’ESO

El passat dimarts, 1r D’ESO va celebrar la cloenda del darrer espai globalitzat, aquest darrer projecte ha estat un viatge per les antigues civilitzacions: Prehistòria, Mesopotàmia, Egipte, Grècia i Roma, un contingut dens, on l’alumnat s’ha trobat un fum de dates, fets històrics i esdeveniments, i on per tal de treballar el contingut hem fet diversos mapes mentals, que han fet que el conjunt de classes d’història, sembli també una classe de visual i plàstica amb molt d’art.

Per altra banda, la festa final de l’EG, ha estat realitzar un museu vivent de tres de les civilitzacions i hem convidat a primària a visitar-nos. Entre altres coses, els nens i nenes de l’Elisa Badia han pogut viure com era la vida entorn del Nil a l’antic Egipte i han visitat l’hipogeu de Tutankamon, han gaudit de les explicacions dels avanços en arquitectura dels romans, han escoltat com eren els seus exèrcits que conquistaren Europa i han escoltat una sessió del primer senat. També han visitat Grècia on han pogut participar en els jocs Olímpics i s’han endinsat en una de les reunions de l’àgora on estava el mateix Sòcrates.